کارتون های قدیمی

کارتون های نوستالژیک

کارتون های قدیمی

کارتون های نوستالژیک

پایان نگارش هشت جلد از بازآفرینی «قصه‌های هزار‌ویک شب»

نرگس آبیار که این روزها مشغول باز‌آفرینی «قصه‌های هزار‌ویک شب» است، از چاپ جلد تازه‌ای از مجموعه 10 ‌جلدی «حکمت کوچک »خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بناست جلد ششم مجموعه‌ی 10 جلدی «حکمت‌های کوچک» با عنوان «مجموعه‌ای که عاقبت به خیر شد» با همت سفیر اردهال به زودی وارد بازار شود.
نرگس آبیار که مدتی است کار بازآفرینی «قصه‌های هزار‌ویک‌ شب» را با همکاری شاهرخ گیوا در دست دارد. با همکاری این هنرمند تاکنون کار نگارش هشت جلد از کتاب‌های این مجموعه را به پایان برده است.

پیش از این پنج جلد از این مجموعه با همت انتشارات فوق راهی بازار و چندین‌بار تجدید چاپ شده‌اند. «زندگی غمبار یک بت خوشبخت» و «شعرهای یک ماهی سیاه آسمون جل» «داستان دو پنج»، «قهرمان قصه خل و چل» و«افسانه چشمه لاغر مردنی»عناوین دیگر آثار این مجموعه‌اند.
بنا به گفته‌ی این نویسنده تاکنون انیماتور‌های زیادی برای تولید مجموعه‌ای انیمیشنی براساس پنج‌جلد آثار چاپ شده این مجموعه ابراز علاقه کرده‌اند.
«قصه اسب آبنوس»، «قصه خیاط و مرد‌ کوژپشت»، «قصه دلی عاد و وزیرش»، «قصه ماهی‌گیر و غول کوزه»، «قصه پادشاه قلابی » و «قصه‌های سندباد»، برخی از مجلد‌های این اثرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.